Sürükle

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

 

  1. TARAFLAR

 

    1. HİZMET VEREN

Unvan: MOD MALKARLAR OTOMOTİV SAN. TİC. LTD. ŞTİ.

Adresi: Dokuz Eylül Mahallesi / 350 SK. No.3/B Gaziemir İZMİR

Telefon: +90 (546 ) 805 78 05

E-posta: info@e-mod.com.tr

Şikayetler için İrtibat Bilgisi: info@e-mod.com.tr

    1. HİZMET ALAN

Adı-soyadı:

Adresi:

Telefon:

E-posta:

 

  1. SÖZLEŞMENİN KONUSU:

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin (“Sözleşme”) konusu, Hizmet Veren tarafından Hizmet Alan’a www.e-mod.com.tr alan adlı internet sitesi (“Site”) üzerinden sağlanmakta olan, Sözleşme’nin üçüncü maddesinde özellikleri ve fiyatı belirtilen hizmete ilişkin olarak tarafların hak ve yükümlülüklerinin tespitidir. İşbu Sözleşme, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ne uygun olarak düzenlenmiştir. İşbu Sözleşme’nin tarafları Sözleşmeyle birlikte Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nden kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler. İşbu sözleşmenin akdedilmesi tarafların MOD MALKARLAR OTOMOTİV SAN. TİC. LTD. ŞTİ. ile akdetmiş oldukları www.e-mod.com.tr Portalında bulunan Sadakat Sözleşmesi'nin hükümlerinin uygulanmasını engellemeyecektir.

İşbu Sözleşme yalnızca Hizmet Alan’ın tüketici olduğu hallerde uygulanacak olup Hizmet Alan’ın hizmeti mesleki ve ticari amaçlarla satın aldığı hallerde, Hizmet Alan Sözleşmeyi onaylamış olsa dahi bu sözleşme hükümleri uygulanmayacaktır.

 

  1.  HİZMET BİLGİLERİ:

  • Hizmetin; Türü, Açıklaması, Adedi, Bedeli ve Ödeme Sekli, aşağıda belirtildiği gibidir.

  • Hizmet Türü: Araç şarj hizmeti

  • Hizmet Açıklaması:

  • Adedi/Süresi: 

  • Ürün Adı

  • Adet/Süre: Aracınızın şarj istasyonuna bağlı kaldığı süre

  • Birim Fiyat: www.e-mod.com.tr internet sitesinde yaralan birim fiyatlar geçerlidir.

  • Hizmet Bedeli/Fiyatı (KDV ve her türlü masraf dâhil): Şarj istasyonuna aracınızın bağlı kaldığı süre ve aktarılan toplam kWh üzerinden hesaplanacaktır. ____ TL

  • Ödeme şekli: Kredi Kartı

  • Faturanın Gönderileceği E-Posta Adresi: ____________________

 

  1. GENEL HÜKÜMLER

 

    1. Hizmet Alan, Madde 3'te belirtilen Sözleşme konusu hizmetin özellikleri ve satışa ilişkin koşulları ile ilgili tüm bilgileri okuduğunu ve anladığını, bu hizmetin satın alınması için gerekli onayı verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

    2. İşbu Sözleşme Hizmet Alan tarafından elektronik olarak onaylandığı tarihte yürürlüğe girer.

    3. Satın alınan hizmetin fiziksel bir teslimatı yoktur.

    4. Bu Sözleşme’ye konu hizmet, Hizmet Alan tarafından onaylanan Üyelik Sözleşmesi’nde düzenlenen hükümler çerçevesinde sunulacaktır.

    5. Hizmet Alan ve Hizmet Veren işbu Sözleşme’nin başında bahsedilen yazışma adreslerinin geçerli tebligat adresi olduğunu ve bu adrese yöneltilecek tüm tebligatların geçerli addolunacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

 

  1. CAYMA HAKKI:

Hizmet Alan, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca cayma hakkı süresi sona ermeden önce kendi onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkını kullanamayacak olup bu kapsamda cayma hakkı süresi içinde hizmetten faydalanmaya başlamışsa cayma hakkının ortadan kalkacağını bildiğini kabul eder.

Hizmet Alan, “Hizmeti” kullanmaya başlamamış ise; işbu Sözleşme’nin kurulduğu günden itibaren on dört gün içinde hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin Sözleşme’den cayma hakkına sahiptir. Hizmet Alan, bahsi geçen süre içerisinde cayma hakkını kullanmak istediğini, işbu Sözleşme ekinde Ek-2 olarak yer alan örnek cayma hakkı formunu doldurarak site-içi mesajlaşma ile veya sair açık bir bildirim ile Hizmet Veren’e bildirecektir. Hizmet Veren, ilgili bildirimin kendisine ulaşmasını takip eden on dört gün içerisinde kendisine yapılmış ödemeleri Hizmet Alan’a iade edecektir.

Hizmet Alan, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereği cayma hakkına ilişkin bilgilendirmenin gereği gibi yapıldığını kabul eder.  

 

  1. YETKİLİ MAHKEME:

Hizmet Alan’ın her türlü şikâyet ve itirazına ilişkin başvurularında ve işbu Sözleşme ile ilgili çıkabilecek diğer ihtilaflarda her yıl Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri, söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda ise Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

İşbu sözleşme xx / xx / 2022 tarihinde düzenlenmiştir.

 

Ek-1 Gizlilik ve KVKK

 

 

 

Ek-2 Cayma Hakkı Formu:

Kime: (Hizmet Veren’in ismi, unvanı, adresi varsa faks numarası ve e-posta adresi yer alacaktır.)

Bu formla aşağıdaki hizmetlerin sunulmasına ilişkin sözleşmeden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.

Sipariş tarihi:

Cayma hakkına konu hizmet:

Cayma hakkına konu hizmetin bedeli:

Hizmet Alan’ın adı ve soyadı:

Hizmet Alan’ın e-posta adresi:

Hizmet Alan’ın imzası: (Sadece kâğıt üzerinde gönderilmesi halinde)

Tarih: